iNi pEnGiKuT

Friday, January 11, 2013

-Tepek d'Paradigm Mall-

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Sekarang tiba waktunya untuk entry ke 3...of the day.....

Sebab kan...aku boring dan xde apa yg nak dibuat...so aku sekarang ni berada di Paradigm Mall...hehehehe.. gigih sangat...MC-MC pn rajin berjalan...

Actually dah lama berangan nak masuk paradigm mall ni...tp blom ada kesempatan waktu nak jejak masuk sini...la ni ada waktu yg terluang...so saje la meng cekit out apa la yg best kat paradigm mall ni....

Kesimpulan yang aku leh bg adalah....serabut sikit susunan dlm mall ni...paling byk tempat makan...restoran tu boleh kata setiap tingkat ada..so aku pn duk pusing-pusing dan jumpa satu kedai home deco...intai dari luar..mcm xde apa yang best...

Demi untuk mencapai kepuasan hati...so aku decide utk masuk...sekali terjumpa la barang yg aku nak selama ni...puas aku cari benda alah ni...jumpa pn mahai ya rabbi...bila tgk harga kat kedai ni...hmmmm.. not bad...so aku rembat dan menghabiskan sebanyak 24 ringgit jer...

Mesti dah tertanya apa yg aku rembat sampai 24 ringgit kan...hah...ni diaaaa.... scroll ke bawah yer...






















Hah...ni la dia...namapak dak? Meh terang sikit...ni la hiasan daun dan rumput utk aquarium aku...hehehehhe...aku kan passion dlm benda-benda mcm ni...kalu beli kat kedai ikan...mahal kut...so beli kat kedai deco...dpt harga murah...

So aktiviti hujung minggu aku adalah mendeco aquarium si micro gupies aku tu...benda alah ni xleh letak dlm aquarium besor yg duk ada cik ikan koi dan konco-konconya...sebab diorg tu jenis ikan memunah...memunah tu kira vandalism gak la...maw pokok idup atau pokok plastik...habis sume diorg rosakkan..

So itu je la aktivit sempit aku ptg ni...dah penat melepak dan mengupdate blog..so time to go home...

p/s: ikan guppies memang suka main kat pokok-pokok ni...tanya sama pokokkkkk...~


0 comments:

Post a Comment

iNi Si Pengomen

Protected by Copyscape Duplicate Content Detection Tool