iNi pEnGiKuT

Tuesday, October 23, 2012

IC anda encik!

-Assalamualaikum wbt-Salam Sejahtera-

Hah! finally terbina juga blog baru ni. Sebenarnya blog lama ada dan dah hit beratus follower. Tapi apakan daya kesibukan kerja  kemalasan melanda jiwa sejak satu beberapa tahun lepas. So dipendekkan cerita, aku come out dengan blog baru. Aggaplah aku ni freshie ajer yer.

Pengenalan....blog ni as usual, more to personal life, environment event, interest, activities and etc. Dan definitely blog ni  tak tahu lah nak guna BI or BM. So aku decide untuk campur-campur la since we are Malaysian...haha *makesure dua harakat

So welcome back to myself *boboy atau orang panggil boy, amat, usop, si baik macam-macam la...
And welcome to follower..follower(s)????? Berangan aje lah yek...

So tunggu next entry. Maksudnya entry pertama ni hanya pendek ajer. Kata pengenalan. Aku cuba buat blog cara aku.

p/s 1: IC anda encik = pengenalan
p/s 2: ......................................

Sekian.



0 comments:

Post a Comment

iNi Si Pengomen

Protected by Copyscape Duplicate Content Detection Tool